måndag 29 november 2010

LIVIA VIOLA ELIN BRORSSON

Nu har jag inte skrivit på några dagar, men det har varit så mycket!

Igår skulle vi ha haft din namngivning!

LIVIA VIOLA ELIN BRORSSON

Ella, Jonas och jag fikade med dig igår för att ändå uppmärksamma din dag!!!! Och så var vi ju vid din grav, men det är vi ju varje dag!

I fredags hade vi urnsättning för dig Livia. Det var bara pappa, du och jag. Vi fick en fin liten stund. Men visst känns det konstigt att lägga ner det som finns kvar av dig i marken. Jag försöker att intala mig att du inte var där, du är ju uppe någonstans, fri! Sen du dog Livia har jag blivit tvungen att ta i så många frågor som jag tidigare haft en sån bestämd uppfattning om. Som vad som händer när man dör, tidigare har jag varit helt säker på att man bara inte finns längre, men det passar inte in, du måste finnas någonstans!!!!!!! Du kommer hur som alltid att finnas i mitt hjärta, gud vad jag saknar dig mitt älskade lilla barn!!! Min älskade lilla Livia!!!!

Inga kommentarer: