torsdag 19 juli 2012

Jobbig kväll

Ikväll har varit en jobbig stund! Jag vet precis varför och det är för att jag är föööör trött! Jag blir alltid orolig när jag är trött och på nätterna om jag vaknar, har alltid varit sådan! Jag är väl medveten om att jag är sådan!

Ikväll har jag känt mig så låg och deppig, jag har fått panik över att något ska hända Elisia, att hon också ska försvinna ifrån mig!

Sen känner jag mig så kluven mot Ella, jag känner ju att jag inte räcker till, att hon saknar mig! Igår sa hon att jag älskar Elisia mer än henne för jag är ju mer med Elisia (helt logiska funderingar för en sex-åring).

Nu ligger jag i min säng och hoppas att allt ska kännas sååå mycket bättre efter lite sömn, jag vill ju bara njuta nu när jag äntligen är här! God natt!

4 kommentarer:

nenna sa...

Stor igenkänningsfaktor på det där! Uscha, på det sättet är den här första tiden inge rolig alls. Den lilla kräver så otroligt mycket tid och närhet och även om man skulle sitta med båda i famnen känns det som att man inte räcker till.

Det är tur att det går över efterhand och bara blir bättre. Och vad duktig Ella är som kan säga vad hon känner!

Kram på dig och hoppas att sömnen hjälpte!

Unknown sa...

Skönt att du skriver så Angelica! Jo, sömnen hjälpte, idag är det nya krafter och en helt annan positiv syn på allt. Nu ska jag snart gå och vila lunch lite så att det inte blir likadant ikväll, för det är inte roligt att känna så även om man vet vad det beror på och att det går över!

vi måste ses snart!

Kram och tack för din kommentar!!

nenna sa...

Håller med! Det är så gosigt att sniffa på en liten bebis och Orux behöver rastas ordentligt igen av Ella.

Kram!

Anonym sa...

Grattis till lillasyster!! Hoppas allt är bra! /Monica med Emanuel och Viktor