torsdag 28 juli 2011

En onsdag i Syrenhagen....

Tack så mycket för era fina kommentarer om min farfar, det värmde! Det går bra, mycket bättre än jag trott att det skulle göra. Jag var inte så orolig för egen del men för min pappa och hans syskon. De har stått varandra så otroligt nära och jag har fasat för denna dag, för hur de ska klara av förlusten av sin pappa och tillika bästa vän!

Igår hade vi gamla vänner här på middag. Vi hade supermysigt! Det var så länge sedan jag kunde koppla av så i flera timmar och bara ha det glättigt!! (Jag blev till och med onykter, vilket jag inte varit på ett par år!!) Jag ska verkligen försöka att komma tillbaka till gamla vänner, att orka föreslå en träff, att inte bara hänga på utan själv ge bränsle till vänskapen igen!!!!

3 kommentarer:

nenna sa...

Jag tycker att du ger bränsle åt oss alla genom att du delar med dig av dina tankar!

Kram!

Hannah sa...

Vad du är söt Nenna!!!

Emma sa...

Vad skönt att höra att det går bra. Jag tycker att det låter som du mår rätt ok, och det hoppas jag att du fortsätter att göra! Kram