lördag 17 september 2011

Inlägg till mina inbjudna vänner

Ytterligare ett inlägg till bara mina inbjudna vänner. Jag har fått ganska många förfrågningar om människor som vill komma åt min hemliga lilla sida. Flera har varit från andra i min lilla stad. Jag har tagit ett principbeslut att inte släppa in er. Det är så många som läser min sida men som inte ger sig till känna, sen kan jag höra att de känner sig träffade och tror att någon jag skrivit handlar om dem, fast det kanske inte alls gör det.  På min blogg vill jag kunna skriva om det som berör mig, det som jag behöver ventilera för att kunna må bra, därför har jag valt att göra vissa inlägg för bara inbjudna. Dessutom vill jag kunna vara mer tydlig i mina texter när jag försöker att beskriva en episod, känsla eller händelse......

4 kommentarer:

Tea sa...

Sv:
Ja, vi har verkligen haft tur!

Anna-Maria sa...

Hej!
"Sprang" på din fina blogg via FL... Jag förlorade själv en liten flicka för 1 1/2 månad sen. Jag fick aldrig se hennes ögon då hon dog i magen i v 35 i det som läkarna kallar det "en enda stor olycka och otur". Tea har, liksom din Livia, en storasyster. Hon heter Ellen 7 år och hon har längtat så mycket efter sin lilla syster... När jag tittade på filmen om Livia rann tårarna...så fina döttrar...sådan oerhörd förlust för hela familjen... Jag finner stor tröst i din blogg och undrar om jag kan få möjlighet att följa den även i fortsättningen??

Anna-Maria sa...

Min adress: andreas.anna-maria@telia.com

Pia sa...

Jag förstår precis vad du menar... Jag har inte heller delat ut min blogg till så många personer... Främst egentligen till mina syskon som befinner sig 170mil bort och några utvalda kollegor, som vet vad jag varit igenom. Faktisk inga vänner än som vet - konstigt nog... (?!) Tänkte inte på detta förrän nu... Jag har varit dålig på att uppdatera men nu får det bli ändring på det ;) HAr dock följt dig på avstån och på FB. Vi skrivs!
Kram, Pia