lördag 18 februari 2012

Barnkalas med blandade känslor - mest glada dock!!

Jag är lite bättre i kroppen igen, skönt!! Fick några kortisonsprutor för några dagar sedan så nu hoppas jag att det ska hålla sig i några veckor i vart fall! Håll tummarna för mig!

Livia har fått en liten barngrav nästan bredvid sig. Så sorgligt att barn dör, men när nu denna lilla Freja inte fick stanna hos sin mamma och pappa är jag glad att hon hamnade i närheten av min Livia. Jag tycker att det känns lite varmare när det finns andra barn i närheten.

Idag har vi haft barnkalas för stora Ella som har hunnit att bli sex år. Vi pratade då om dig Livia, hur det hade varit om du varit här. Idag var förberedelserna inför kalaset i lugn och ro, men om du varit här så tror jag att vi inte hade fått jobba i den lugna ron, då hade nog du velat vara med att göra tårtor och kanske blivit rädd när det kom så många barn. Vi längtade efter dig idag, du hade varit över ett och ett halv år nu, tänk snart två år, då är man rätt stor. Älskar dig Livia!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Känner likadant, Stella och Liam har fått en liten Ronja hos sig.
Känns bra att dom har varandra på något sätt..!

. sa...

Visst går åren fort?! Tycker inte det är länge sedan vi låg på bb med Ella och vår Sixten. Helt otroligt de redan fyllt 6 år. Härligt att du mår lite bättre i kroppen igen, ska hålla tummarna för att det håller långe.
Kramar i massor!