torsdag 28 juni 2012

Ohh Livia

Jag har jobbat hemifrån ganska så mycket denna vecka, eftersom Ella har vattkoppor. Ella har varit superduktig och kollat å tv/film, pysslat med mera och verkligen låtit mig få mycket gjort. Detta är ju min sista vecka så jag har ju vissa saker som jag måste lämna över innan jag går hem (är snart klar :-) , en kort sväng till jobbet imorgon sen hoppas jag att jag är nöjd och redo för att gå hem i några månader!)

Hur som, när jag satt och jobbade hörde jag tvn i bakgrunden hela tiden och så mitt i allt kom jag på att de visade barnprogrammet "Oliva", inledningslåten hade varit och jag hade bara suttit där och jobbat utan att tänka på att det var den. Tänk vad saker förändras. För ett och ett halv år sedan så tjöt jag som en stucken gris när jag hörde låten. Den påminner mycket om Livia, eftersom Ella och jag sjöng den för Livia varje dag, men vi sjöng "Oh Livia".

Inga kommentarer: