torsdag 24 februari 2011

Det allra finaste paketet

Det allra finaste paketet, ett litet, varmt, mjukt och fint paketerar med de finaste snörena. Ett sånt litet paket har jag för alltid i mitt hjärta.

Jag har märkt att det den senaste månaden har blivit allt svårare att prata om dig Livia. I vart fall när det är att prata om dig till sådana som jag inte pratat ingående med tidigare. Jag tror jag vet varför. Jag kan inte längre prata så varmt och fint om dig Livia som jag önskar.

Jag kan inte göra dig rättvis, jag kan inte med ord förklara vad du betyder för mig. Jag kan inte, hur jag än försöker, berätta hur söt du var, hur glad och sprallig du var, hur mjuk din kind var eller hur tapper du var.

Därför blir det att jag inte kan berätta, för jag kan aldrig få någon att förstå vem du var. Jag kommer alltid att ha dig i mitt hjärta, som det finaste lilla paketet, den finaste gåvan någon kunde ge mig.

Jag kommer aldrig glömma dig Livia!!! Jag kommer aldrig sluta att älska dig! Jag kommer aldrig sluta undra vad som hade hänt om läkarna tagit din lunginflammation mer på allvar!! Jag kommer alltid undra om jag någonsin mer kommer att få träffa dig, i ett annat liv....     i så fall kommer en bit av mig alltid att längta dit!!!

1 kommentar:

nenna sa...

Jag tror definitivt på att du kommer få träffa Livia igen. Ni kommer få vara tillsammans igen och lära känna varandra så som det borde ha varit!

Kram på dig!!