onsdag 23 februari 2011

Var på jobbet i måndags

I måndags var jag på jobbet länge, betydligt fler timmar än jag först tänkt (tog sån tid att få till flytten av mina saker till mitt nya kontor). Men det gick bra, skönt!!

När jag var och packade ihop det sista var det flera, som har sina kontor där jag suttit tidigare, som kom och sa några vänliga, varma ord. Allt blir så mycket lättare för mig då!! Var en tjej som jag faktiskt inte brukar prata med som kom in på mitt kontor, gav mig en kram och sa att det var roligt att se mig igen. Blir så glad, tror jag behöver sååå mycket mer bekräftan nu än tidigare. Livias bortgång har verkligen gett mig en knäck på självförtroendet. Förstår egentligen inte varför, men så är det! Känns mycket lättare att komma tillbaka när människor i omgivningen uppmärksammar vad som hänt och visar mig värme!

Igår fick jag också ett meddelande från en jobbarkompis som skrev att han gått förbi mitt kontor och att det sett så mörkt och tomt ut, han skrev vidare att de saknade mig.

Tack alla för er hjälp att hjälpa mig tillbaka till arbetet!

1 kommentar:

Johanna sa...

Hoppas det går bra för dig på jobbet och att kollegorna slösar på de värmande orden och gesterna! Kram Johanna