torsdag 21 april 2011

Så här fin var min lilla prinsessa på dagis utklädning idag...

Får se hur trötta vi är i kväll, för lite tidigare morgon blev det såklart när vi skulle ansiktsmåla, locka hår och färga lockarna rosa och orange. Men mysigt också, att igen orka!!

Min kropp är som ny också, idag glömde jag till och med att ta min medicin, då är man väldigt bra. Skulle inte kunnat ske, för de sista månaderna har jag ofta vaknat redan vid tre, fyra tiden och bara längtat efter att natten ska vara förbi så jag kan få mina mediciner. Låter som jag har värsta beroendet, men det har jag ju också på sätt och vis!

4 kommentarer:

kerstin sa...

Vad fin hon var ,synd att vi inte fick se henne . Ha en bra dag och hoppas ni alla mår bra. Du skriver så fint.

Unknown sa...

Morfar fick i vart fall se Ella som påskatant. Men hon var så söt och stolt när jag lämnade av henne på dagis som prinsessa! Snart kommer vi till er och äter, Kerstin, ska bli såååå gott!

tea sa...

Woow, du har övat på ansiktsmålningne ser jag!
Så härligt det vara att se dig med din nya hållning och dina raka fingrar!!! Håller tummarna för att det håller i sig! kram

Unknown sa...

Ja Tea, vi är ju västa proffsen, kanske får stå på någon marknad eller något!! Ja, det är så himla skönt att kroppen hänger med, ser verkligen fram emot en sommar när jag får vara frisk!!