söndag 17 april 2011

Varm härlig vårdag!!

Idag vaknade jag till så fint väder att jag inte annat än kan känna lycka!!

Vi har mycket på schemat idag, Ella ska på barnkalas och sedan vidare på sin dans. Åhhh, de är så söta de små trollen när de discodansar, förra gången blev det nästan lite breakdance också, så sött!!! Sen är det barnfilmsklubben idag också och jag ska jobba där, men antagligen hinner inte Ella att hänga med så jag får väl sitta i mörkret och titta på barnfilm själv! Men först frukost ute på varandan i det härliga vädret!

Jag har fått tid hos min reumatolog på tisdag så efter det (med lite kortison-sprutor) kommer jag nog också att kunna skutta runt nästan som er andra!!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Hoppas att både väder och humör håller i sig och att ni får en jättemysig dag! Kramar

Jenny sa...

Ja Hannah, man blir verkligen lycklig av detta väder! Så skönt det har varit idag! Hoppas du blir bättre i kroppen, fort fort fort! Kram