onsdag 4 maj 2011

Virka en hjärtekatt till ett hjärtebarn

Vilken fin tanke! Jag läste om det första gången på Annicas blogg, blev så rörd! Nu har jag läst om det på flera bloggar. Hoppas detta sprider sig så att ännu fler hjärtebarn kan få med sig sin egen lilla hjärtekatt hem. Jag hade blivit superglad om lilla Livia fått sin egen hjärtekatt med sig hem, vilket minne det hade varit idag!!!

Själv kan jag inte virka, har faktiskt ingen aning om hur man gör men jag får lite dåligt samvete, skulle gärna vilja göra en till ett annat hjärtebarn som opereras i Göteborg, men också till min egen lilla Livia (även om den bara skulle få vara på hennes fina lilla grav, lilla skrutt!!). Får väl göra ett besök hos min gamla mormor och se om hon kan lära mig....



http://hjartekatten.blogspot.com/

1 kommentar:

Sussie sa...

Vilken fin idé! Det var så länge sen jag tog mig tid att läsa andras bloggar, däribland din. Livet rusar på i 235. Minst. Borde kanske ta och lära mig virka. Mor min har sagt att jag ska göra det. Då måste jag liksom stanna upp mellan varven. Och så skulle jag kunna göra någon liten pojke eller flicka väldigt glad också. "Måste bara" avsluta projekt städa-garaget-spackla-och-måla-väggar-göra-klart-barnens-rum osv...

KRAM