fredag 10 juni 2011

Vågar knappt säga det för då känns det som om någon kommer och väcker mig ur en dröm!!

MEN NU GÖR JAG DET ÄNDÅ, JAG SKRIKER UT DET SOM JAG VELAT I FLERA DAGAR:

JAG FICK TJÄNSTEN, JAG FICK VARA KVAR DÄR JAG HAFT MIN REHAB-PERIOD PÅ JOBBET SEN LIVIA DOG!!!

Det kunde inte ha kommit lägligare, förra  måndagen avslutade jag min utbildning i projektledning och en vecka senare har jag fått ett toppenjobb som just projektledare!!! Jag är nästan rädd att någon ska väcka mig och säga "MEN HALLÅ, trodde du verkligen på det??!" eller att de ska ångra sig!!

Det första jag gjorde efter jag fått veta att jag fått tjänsten var att åka och impulsköpa mig en espressomaskin, något jag sagt i ett par år att jag ska unna mig när jag får en ny tjänst!!

Jag säger som studenterna idag; FY FAN VAD JAG ÄR BRA (fast egentligen mer glá än bra!!!)!!!!

7 kommentarer:

Ingrid sa...

Stort Grattis!!! Men mer glá än bra vet jag inte, du måste ju vara jätteBRA som får ett så bra jobb :-) Kram

Sussie sa...

JAAAAA fy fan vad du är bra! men det har du varit hela tiden. Grattis!!!

Alex sa...

Det kommer bli så bra och kaffemaskinen var du väl värd (visst är de underbara?)!!

Emma sa...

Ett stort grattis! Vad glad jag blir att höra att det händer något positivt i ert liv. Massor med kramar

Maria sa...

GRATTIS! Härligt jobbat. :)

Ang Livias sten som stenhuggeriet hade gjort fel på..ska ni få den omgjord eller hur gör dom när det har blivit sånna missar?

Kramar!

Unknown sa...

Tack för era hejjarop!!!

Maria, de ringde från stenhuggeriet idag och de har lovat att fixa utan extra kostnad. Pengarna spelar väl egentligen ingen roll, men det känns väldigt bra att de står för kostnaderna för det tycker jag visar på att de förstår att den "lilla" missen är jättestor för mig!

nenna sa...

Stort, stort grattis!!!!!