onsdag 15 juni 2011

Vi har hittat små film-snuttar på Livia

Häromdagen hände något verkligen märkligt!! Jonas satt och kollade igen sina bilder på mobilen och vi tittade lite extra mycket på de bilder som fanns på Livia, helt plötsligt efter alla dessa månader av saknad så såg vi att fem stycken inte var kort utan små filmsnuttar. Vi som trodde att vi inte hade några rörliga bilder alls på Livia. Visst, de är inte så jättebra, de är trots allt tagna med mobilen. Dessutom är två av snuttarna tagna under hennes första dygn. De andra tre är tagna under samma dag och då är hon bara strax över månaden, vi har precis kommit hem från Lund och hon har fortfarande sonden kvar. MEN ÄNDÅ, FATTA KÄNSLAN OCH FÖRSTÅ HUR DET KÄNDES ATT HÖRA HENNES SMÅ LJUD, LIVIALJUD. UNDERBART!!!


7 kommentarer:

Sandra sa...

Åh så glad jag är för er skull att ni hittat dem. Det måste vara så väldigt betydelsefullt. Kramar och grattis till jobbet!!! Har varit på semester och inte sett förrän nu. Kram igen.

TEA sa...

YIPPIE!!!!!!!
SÅ LJUVLIG HON ÄR!

Sussie sa...

Men hur gött är det inte då?! GRATTIS till er som hittade dem! Härligt att du delar med dig av er fantastiska lilla sessa. KRAM

Ingrid sa...

Underbart att få se, hon är så fin! och vad bra att ni lyckades föra över dem till datorn! Kramar

Jenny sa...

Åh vad mysigt Hannah, det är ju värt hur mycket som helst! Kram

Anna Grahn sa...

Åh, vad otroligt fin hon är!! En fantastisk överraskning men jag anar att tårarna sprutade. I alla fall gjorde mina det. Kram

Néa sa...

Hej Hannah!
Vad roligt att du hittade till min blogg, synd att det var av en sån tråkig anledning.

Jag ska kolla runt här lite bättre imorgon, har haft en lång dag och kämpar med ögonlocken.

Vad roligt att ni hittade filmerna, om de hade varit borta.
Jag har också filmer på min lille Younes, men jag har inte klarat av att se dem än...
Inte dina på Livia heller, alldeles för känsligt, börjar gråta bara vid tanken på att de som en gång levde, rörde sig och lät inte gör det mer... Fördjävligt är vad det är!

Kram Néa