lördag 5 mars 2011

Allergi igen....

Jag har blivit väldigt förkyld och så klart som ett brev på posten! ALLERGI!!!! Det behövs inte mycket för att jag ska få allergi av mina mediciner, speciellt inte efter allt som hänt med Livia. Är som att min kropp är som en liten tickande bomb, så fort något händer så säger den ifrån på ett eller annat vis. Just nu då med massor av hettande och kliande små prickar .

Skönt i vart fall att Jonas stack iväg så tidigt igår morses. För annars hade jag väl lyckats att smitta honom också. Det verkar än så länge som att han har klarat sig!!! SKÖNT!! Det är ju inte så roligt när han tränat rätt hårt i flera månader (egentligen ett år) för att bland annat köra Vasan och sedan bli sjuk dagen innan!! Vet att när vi var och kämpade som mest i Lund tog Jonas löparskorna var och varannan dag och var borta länge för att rensa hjärnan.

Ska bli mysigt att titta på Vasan imorgon på tvn och att följa hur det går för Jonas och hans skidkompisar på datorn. Ser jag fram emot!! Får gå och lägga mig skapligt för att orka gå upp imorgon och göra scones och blåbärssoppa till tv-sändningen!

Inga kommentarer: