torsdag 23 december 2010

Du känns som en dröm!!

Ju längre tiden går så känns det mer som en dröm att vi hade dig. Jag vet inte om jag vill känna så. På ett sätt är det skönt, för det blir mindre smärtsamt så, men samtidigt är jag rädd att jag glömmer dig. JAG VILL ALDRIG GLÖMMA DIG LIVIA, jag vill minnas allt, din lukt, ditt skrik, ditt leende, ditt skratt, vad vi gjorde tillsammans, hur du kändes att hålla. ALLT, JAG VILL MINNAS ALLT!! Vi fick så kort tid tillsammans så varje litet ögonblick känns så viktigt. Imorgon ska mormor, morfar och farmor och farfar få den finaste presenten av dig Livia, historien om världens finaste tjej!!

1 kommentar:

Karin C sa...

Jag vet vad du menar :( När jag tänker på Love och Hannes så har jag så svårt att förstå att dom har funnits. Det känns lite som en film som spelas upp för mig gång på gång.....
Men samtidigt så vet jag att jag aldrig kommer att glömma dom och du kommer aldrig att glömma Livia <3. Hon kommer alltid att leva med dig, i ditt hjärta <3
Massa kramar vännen