söndag 26 december 2010

Historien om Livia at OneTrueMedia.com

8 kommentarer:

Victoria sa...

Mats och jag har suttit med en yrvaken o febrig Gottfrid o tittat på bildspelet. Och för varje bild tror jag vi höll i honom lite hårdare båda två i takt med att tårarna föll och tankarna snurrade. Min första tanke även om jag inte känner er så väl; vilka underbara föräldrar ni är till era fina flickor Hannah och Jonas.Kramar Victoria med familj

Karin C sa...

Åh Hannah, sååå fint <3 Tårarna bara rinner ner för mina kinder...tänker på er så! Massa kramar

Jenny S sa...

Verkligen fin film Hannah, tårarna trillar ännu en gång, fina Livia, så söt! Och Ella, du & Jonas som är så fina & stolta på bilderna! Snyft...Kramar till er!

Ingrid sa...

En jättefin film Hannah! Det gör verkligen ont i hjärtat att se och tårarna rinner. Särskilt bilderna tagna i Lund gör ont, känner så väl igen de där små kuvös-sängarna och alla slangar och kablar kopplade till den lilla kroppen. Fint att se alla bilder som är tagna efter sjukhustiden, hon ser så pigg och glad ut då. Önskar så att det fått fortsätta så!!! Massor med kramar

Sussie sa...

Vad fint du har gjort! Vilka fina sessor. Den första badbilden är alldeles underbar, tjejerna är så lika varandra på den bilden. Bilden när Ella håller om Livia i sömnen är ju bara så så fantastisk. Stora kramar till er alla, ni finns hela tiden i mina tankar!

nenna sa...

Åhh Hannah, vilket fint bildspel ni gjort.

Hannah sa...

Jag tittar på den ofta själv, även om det är jag själv som gjort den. Det är bra terapi för mig!

Vocalissa sa...

Åh, så fin hon är lilla Livia! Har tittat på filmen och tårarna bara forsar. Önskar så att ni fått behålla er söta flicka. Stor, varm kram!