tisdag 25 januari 2011

Din fina plats

Egenligen längtar jag inte till snön försvinner, det blir liksom inte vår i vart fall, så den kan gott ligga kvar några veckor till.

Man jag längtar till jag får göra vårfint på din grav Livia. Jag vill få din fina gravsten som vi nu har bestämt hur den ska se ut. Den kommer bli speciell, inte en vanlig traditionell. Det kommer faktiskt att vara två små stenar, en med ditt namn och en med vår lilla text "Älskar dig till himlen och tillbaka igen". Är så glad att vi använde det lilla mysiga textraden redan när du levde, den säger så mycket och det känns så naturligt nu när du inte är hos oss längre. Stenen har vi dessutom hittat här ute på vår gård och den är verkligen liten och näpen som du, Livia. Den är grå med en stor röd ådra igenom, jättefin!!

Om du finns någonstans där ute hoppas jag att du känner, Livia, att vi älskar och saknar dig så mycket!!!

I helgen var det många ljus som stod på din grav, jag vet inte var alla ljus kom ifrån. Jag blir så glad när det är ljust och fint hos dig!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Låter som en jättefin liten sten, tycker den där textraden är så söt och vacker. Kramar