måndag 10 januari 2011

Stressig men bra dag igår. IDAG SKA JAG VARA MED DIG I TANKEN!!

Igår var det egentligen alldeles för mycket inbokat men det gick!! Jag blir glad varje gång jag klarar av att "stressa" ihop saker. För bara en månad sedan kunde jag bara ha högst en sak inplanerad på en dag och efter det behövde jag tid för mig själv genom dagar som var helt oplanerade. Nu kan jag, ibland i vart fall, boka mer än en sak per dag. Igår var en sådan dag. I och för sig var det inga jobbiga saker för det var saker tillsammans med människor som jag verkligen kan prata med om allt som hänt. Först var vi i simhallen tillsammans med min pappa och hans sambo och dessutom tillsammans med ett par av mina bonussyskon med familjer. Vi hade jättamysigt!!! Efter det gick vi hem till min pappa och fick middag, också det var mysigt och gott. Efter det gick Jonas och jag till graven och besökte vår lilla ängel.

På kvällen träffade jag sedan ett par andra änglamammor och vi var ute och åt, vilket också var jättemysigt och maten var såååå god. Tiden bara flög förbi och vi satt och pratade i flera timmar!

Egentligen var detta på tok för mycket att göra på en dag, men det gick. Jag var helt slut när jag kom hem men på ett skönt sätt. Och dessutom har jag en helt obokad dag idag så jag kan bara ta igen mig idag och få tid för att tänka på att allt som till viss del fick stå undan igår.

Idag ska jag bara sitta och läsa och tänka på dig Livia och det ska bli så skönt. Att bara få vara tillsammans med dig i tanken är så skönt. Jag längar så mycket efter dig. Tror också att jag kommit en bit på vägen för att jag har börjat känna lukten efter dig. I början var det nog så smärtsamt att känna efter hur du luktade, hur du såg ut, hur du lät eller hur det kändes att hålla i dig så jag tror att min kropp trängde undan det. Kändes så smärtsamt att inte komma ihåg men jag tror att det var kroppens sätt att försvara mig. Även om det kändes smärtsamt att inte kunna känna de sakerna så skulle det kanske ha känts ännu värre att kunna känna. Jag vet inte säkert, men hur som är det så skönt att nu kunna känna vissa saker igen. Hoppas att jag kommer kunna känna ännu mer snart!!

Inga kommentarer: