måndag 24 januari 2011

Vad dog du av lilla vän??

Jaha, då har vi varit i Lund och pratat med läkarna om varför du inte fick stanna hos oss Livia.

De, läkarna i Västervik, har sagt att du dog på grund av att de hittade ett ytterligare hjärtfel på dig. Och visst, det stämde sa läkarna i Lund, obduktionen visade på ytterligare ett fel, men det hjärtfelet dör man inte av så snabbt, enligt Lund. Varför sa läkarna i Västervik det då??? Frågorna är så många att det bara snurrar i huvudet!!!

Från början hade vi inte tänkt att ta kontakt med Lund, men sen för ett par veckor sedan ångrade jag mig. Tänk om jag inte gjort det, då hade jag fortsatt att gå och tro att du dog av det i hela livet!!! Nu inväntar vi ytterligare svar från obduktionen för att få ytterligare klarhet i vad som egentligen hände med dig, Livia.

Varför dog du egentligen??

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Måste vara jättejobbigt att få olika besked och inte veta vad ni ska tro :-( Hoppas verkligen ni ska få klarhet till sist, även om det inte ger er fina Livia tillbaka. Kramar

Jenny S sa...

Oj, förstår att det är mycket tankar som snurrar i ditt huvud nu!
Lilla Livia, vad var det som hände med dig?
Hannah, jag ringer dig ikväll!
Kram!

Sussie sa...

Som jag tänker på er. Ska strax ringa den där kvinnan som jag så hetlevrat pratade om i helgen. Får se vad det ger. Kanske Livia vinkar till er genom mig. Kanske.

KRAMAR

Marie S sa...

Vad jobbigt! Hoppas ni får svar snart om vad som Livia eg dog av.
Kram